header,tandställning,Hannah,rum,snö,Skolan,stan,kalas,disco,avslutning?!

http://www.osin.blogg.se

jaa jag vet inte riktogt vad jag ska ha för rubrik ?!
jaa jag ska typ skriva lite om allt där uppe?! xd

jaa, till när det kommer lite mer snö, så ska hannah ta bilder på mig i snön med en tomteluva på kanske, o ha en ny header till jul, jag gillar inte min header nu, själva den är fin men inte jag, o till nyår blir det väl annat med rakter eller nåt som bakgrund :)

juste, ska höra med mamma om man kan ha sånna där ringar som man har på tänderna på tandställning, jag har grå nu, men det skulle va lite kul o ha röda till jul ? :)

ah idag var jag med Hannah, sen skulle hon klippa sig o så...

så jag stack till pappa, o typ tog bort lite bord(sitter på väggen) jag ska nämligen göra om ;))
!

ahh snön ligger kvar iaf, men det får inte försvinna innan jul, det är exat en månad kvar nu! :D
jag längtar som tusan iaf:)

skolan såg ut såhär ungefär;

matte

grammatik

rast

religion

mat

rast

gympa

svenska!

skiitlång skoldag kändes det som men jaja! :)

ahh imorn blire stan med syrran o hennes kompis, ska handla lite grejer till kalaset som en klasskompis har till lördagen, o det blir det nog att ha på discot oxå trorja, o kanske lite julklappar? :)!

ah på tal om kalaset, en i min klass fyller år idag, o hon blev 12, grattis skiiiiitonge! ;)

ah discot är nästa fredag, det ska blii kul! ;)

juste måste köpa avslutnings kläder i stan oxå, kommer bilder på allt jag köper imorn!!




HEJDÅ BÄSTA BLOGGLÄSARE!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0