Partyt,Charlottenberg,Elin :)

http://almaeriklinds.blogg.se

ah partyt i lördags var supper kul, var nära på att vinna strumpor o godis:M
men jag förlorat, vi körde ett spel typ, o jag tänker inte berätta hur det går till,!

ah juste vi gick spökrunda så skulle jag skrämma några, så typ ramlar jag o slår handen rakt på en kaktus, men jag fortsatte jag :)

ah sen var jag på Charlottenberg på söndag, med Helena,Mamma o Hanna :)
blev jacka, thermobyxor xp, o mössa :)

kommer bilder på allt nytt jag har köpt :)

idag var jag med Elin Bergfeldt, har aldrig vart med Henne förut, men det var jättekul! :D
o hon kanske ska sova över på lördag oxå :)♥

nu ska jag nog göra läsan om jag orkar ! :s

juste, jag hatar skolan, det är så jobbigt!

kram!♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0