sjuk!

http://almaeriklinds.blogg.se/


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!llll


nu har jag blivit sjuk igen, jaja:s
här kommer bilder på det jag har köpt:
cardigan, det ser konstig ut på bild, men på jul ska jag ha den :)
vero moda finns den på :)
linne från JC
knästrumpor, dålig bild, men jag ska ha dom på julafton :)
det köpte jag i stan, men det här köpte jag i charlottenberg:
jacka från sportringen :)
thermobyxor xd från sportshopen
'
smile mössa, typ samma som"bad hair day" men det är roligt att ha nåt annorlunda :)
det var allt :)
jsute ska förösöka få med minst en bild i varannat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0