skola;D

jjjaa har nyss kommit hem från skolan:DD gött!
ah våran lärare va sjuk så fick ha en annan, o imorn får vi en vikare som jag INTE gillar;S

jaja det får gå går ju bara till halv 2 imorn så :))

snart ska jag äta iaf, sen ska jag o 2 kompisar gå ut o hämta pant;pp
ah det är pengar till klassresan vi ska få :D
vi ska till göteborg o gå på liseberg där o något mer antar jag?;)

fast det är ett tag kvar, vi ska dit den 2-3 juni 2011;D
ah vi ska bo på typ vandrarhem elr nåt :)

juste;
tänkte ha frågestund sen elr imorn elr nåt?
vet inte reiktigt om jag ska ha det elr nt?:/
kommentera oxå gärna vad ni vill se mer av i bloggen?:D

ha det bra
ni får en bild på klassfotot
jag är i mittenraden längst bort ----->

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0