American Pie, o ledsna miner:s

Kollar nu på American Pie, om jag inte skulle sett den så skulle mina läppar va helt nere;s
Jag trodde fan inte du tog de som du tog, mina bästa vänner finns inte på mina sida längre, famlijen bara sabbar o förstör!
Jag har en kvar, som jag snart förlorar snart oxå?
Jag trodde att det var du som fanns kvar när alla går, jag trodde det var du som fanns där när ingen annan fanns, jag trodde det var du som älskade mig i vått o torrt!
men ni har visat så bra nu, att det blir som det blir när man verkligen älskar nån

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jaa :D



Vad gör du? :)

2010-10-10 @ 09:38:33
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0