Haha jag o en kompis har kul på msn;D

heej
Jag älskar dig!<3 säger:
tjaa
älskar dig closan säger:
vad gör du??
Jag älskar dig!<3 säger:
inget, sj??
älskar dig closan säger:
inget
Jag älskar dig!<3 säger:
okejj
du får inte säga till nån men max
älskar dig closan säger:
kej
vem??
Jag älskar dig!<3 säger:
max
älskar dig closan säger:
och det är??
Jag älskar dig!<3 säger:
en jag träffa i rhodos, fast han är inte från rhodos då
älskar dig closan säger:
hahah bar där blev jag lite rädd
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHA
älskar dig closan säger:
mmmh
Jag älskar dig!<3 säger:
vem gillar du då förut Jacob ? hahahahahhaha
älskar dig closan säger:
vilken bitch du är vet du det!!
Jag älskar dig!<3 säger:
hahah nej det vet jag nt, akn du förklara för mig va det är?;O
älskar dig closan säger:
du är en riktig dumming
Jag älskar dig!<3 säger:
hahah ;p skoja bara lite med dig!
älskar dig closan säger:
mmh jag tänkte vell
Jag älskar dig!<3 säger:
följ inte efter honom han vill vara ifred!
älskar dig closan säger:
fan ta dig!!!!!!!!
Jag älskar dig!<3 säger:
hahahahahhhahahhahah
älskar dig closan säger:
skoog!!
Jag älskar dig!<3 säger:
GILLAR DU SKOOG?,,,,,,,,,,
älskar dig closan säger:
NEJ!!!!! DU GÖR
Jag älskar dig!<3 säger:
ÖH NEJ! JAG GILLAR JU MAX SA JAG JU?;o
älskar dig closan säger:
JAG TROR ATT DU GILLAR SKOOG OCKSÅ
Jag älskar dig!<3 säger:
ÖH NEJ HAN ÄR EN JÄVLA BÖG,HAN ÄR SNART UPPE I RASMUS NIVÅ
älskar dig closan säger:
HAHAHAHA JA MEN DU HAR GILLAT SKOOG   ERKÄNN????????!!!!?
Jag älskar dig!<3 säger:
ja jag HAR gillat honom men du har gillat jacob elr ska jag säga "gillar"?
ahha du gör det elr hur?
älskar dig closan säger:
jag gillar inte någon jävla emo typ som klär sig i kiss kläder och lyssnar på rock!!! för jag föredrar mer måzart här i världen
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHHA, DÅ BLIR DET FELIX DÅ? HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHHA
älskar dig closan säger:
din bitch!!!!!!!!! för dig blir det kasper
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHA NEJ, HAN ÄR TYP AA WEIRD?;o
älskar dig closan säger:
hahhaha eh är inte jacob det då??
Jag älskar dig!<3 säger:
jo typ damp barn, men det är du med så ni passar så bra ihop så :*
älskar dig closan säger:
eh nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi passar inte ihop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag tror att du gillar honom faktiskt du har iallafall varit ihop med honom
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHA!
jÄG ÄLSKAR DIG=JAG
JAG ÄSLKAR DIG CLOSAN=KOMPIS
heej
Jag älskar dig!<3 säger:
tjaa
älskar dig closan säger:
vad gör du??
Jag älskar dig!<3 säger:
inget, sj??
älskar dig closan säger:
inget
Jag älskar dig!<3 säger:
okejj
du får inte säga till nån men max
älskar dig closan säger:
kej
vem??
Jag älskar dig!<3 säger:
max
älskar dig closan säger:
och det är??
Jag älskar dig!<3 säger:
en jag träffa i rhodos, fast han är inte från rhodos då
älskar dig closan säger:
hahah bar där blev jag lite rädd
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHA
älskar dig closan säger:
mmmh
Jag älskar dig!<3 säger:
vem gillar du då förut Jacob ? hahahahahhaha
älskar dig closan säger:
vilken bitch du är vet du det!!
Jag älskar dig!<3 säger:
hahah nej det vet jag nt, akn du förklara för mig va det är?;O
älskar dig closan säger:
du är en riktig dumming
Jag älskar dig!<3 säger:
hahah ;p skoja bara lite med dig!
älskar dig closan säger:
mmh jag tänkte vell
Jag älskar dig!<3 säger:
följ inte efter honom han vill vara ifred!
älskar dig closan säger:
fan ta dig!!!!!!!!
Jag älskar dig!<3 säger:
hahahahahhhahahhahah
älskar dig closan säger:
skoog!!
Jag älskar dig!<3 säger:
GILLAR DU SKOOG?,,,,,,,,,,
älskar dig closan säger:
NEJ!!!!! DU GÖR
Jag älskar dig!<3 säger:
ÖH NEJ! JAG GILLAR JU MAX SA JAG JU?;o
älskar dig closan säger:
JAG TROR ATT DU GILLAR SKOOG OCKSÅ
Jag älskar dig!<3 säger:
ÖH NEJ HAN ÄR EN JÄVLA BÖG,HAN ÄR SNART UPPE I RASMUS NIVÅ
älskar dig closan säger:
HAHAHAHA JA MEN DU HAR GILLAT SKOOG   ERKÄNN????????!!!!?
Jag älskar dig!<3 säger:
ja jag HAR gillat honom men du har gillat jacob elr ska jag säga "gillar"?
ahha du gör det elr hur?
älskar dig closan säger:
jag gillar inte någon jävla emo typ som klär sig i kiss kläder och lyssnar på rock!!! för jag föredrar mer måzart här i världen
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHHA, DÅ BLIR DET FELIX DÅ? HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHHA
älskar dig closan säger:
din bitch!!!!!!!!! för dig blir det kasper
Jag älskar dig!<3 säger:
HAHA NEJ, HAN ÄR TYP AA WEIRD?;o
älskar dig closan säger:
hahhaha eh är inte jacob det då??
Jag älskar dig!<3 säger:
jo typ damp barn, men det är du med så ni passar så bra ihop så :*
älskar dig closan säger:
eh nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi passar inte ihop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag tror att du gillar honom faktiskt du har iallafall varit ihop med honom
Jag älskar dig!<3 säger:

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0