Rubrik Saknas

dagen började med att gå till skolan!:S
hade skiitont i halsen, men det fick gå ändå ;p
men iaf så den enda dagen såklart skulle vi typ redovisa en grej så att jag var jättehes så INGEN hörde va jag sa, så måste göra om det!
men sen skulle jag till tandläkaren, så gick jag hem o fick reda på den tråkiga grejen, men iaf sen åkte vi in till tandläkaren o då dröjde det typ 5 minuter där o vi åkte in till karlstad i onödan, ah juste jag ska få tandställning(räls) den 19 november:S
skratta nt!!!!!!!!!!!!!!

ah sen blev det att dra till hannah o elin kom dit oxå, så delade vi ur pantlappar (vi ska ha pantinsamling till klassresan)

ha en bra dag, det har jag inte haft iaf;s

hejdå!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0