Vad?

Vad f*n är det som händer? det bara kör ihop sig med allt, jag har fan inget jävla liv längre, jag hatar alla som vänder ryggen mot, ni visar så jävla bra det går när man inte löser gåtan helt!
Detta är f*n det värsta som kan hända, jag trodde jag hade mina kompisar o alla jag älskar vid min sida, men ni bara vänder mig ryggen, jag behöver fan inte finnas i denna lilla värld längre, ingen skulle märka om jag försvann, du verkar ha kul som sårar mig så jävla totalt, sen bara ignorerar du mig, jag har försökt med allt, men inget funkar, jag har fan ingen kvar längre, ni fattar inte hur ont det gör när man älskar nån så jävla mkt, sen bara faller man ner på knä...
Jag trodde speciellt en person som jag verkligen älskar dig, men du visar det så bra att du inte gillar mig när du bara ignorerar mig, f*n!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0