Förkyld.

jag har vart förkyld i 3 veckor nu! :S

Börjar med det dåliga ;)
jag har sovit idag, det behövdes!
eller ja nu på morgonen rill 11! :)
göttmos!
jag orkar inte gå upp typ 7 varje morgon!
Idag ska jag packa o sen dra till mormor!
Jag vet inte om internet funkar där uppe.
Men jag får testa, jag tar med datorn iaf ;)
Ska göra mig i ordning nu oxå!
o vänta på att hanna kommer hem, så tar vi ett tåg upp till mormor tror jag.
inte riktigt säkert, jag ska iaf rensa bort bilderna på kameran!
så jag ta massvis med våriga bilder uppe där, för det är så fint där (A'
jaja, jag måste hoppa in i duschen nu! :)
pusshej:*
/F

Kommentarer
Postat av: josephine- tävlingar på bloggen!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-04-22 @ 17:30:09
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0