Förlåt bloggen :(

förlåt,förlåt,förlåt!
för den dåliga uppdateringen!
men igår tillbringades dagen med dom bästa!
alltså hannah o elin!
först så gjorde jag i ordning mej, (ensam)
sen åkte vi o hämta upp hannah o elin!
vi drog till arvika o bowla på rajjens, göttmos!
haha, dom är så duktiga på att dansa i bilen elin o hannah, åh jag trodde jag skulle dö, så jävla roliga.
jaja, iaf, det var nå killkalas där så man bara okej....
iaf, sen så ramlade jag när jag skulle kasta, o elin bara: hahahahhaaha!
o hannah: men va gör du på golvet o spelar frida?
hah!
vi bowlade i 2 timmar (:
sen så drog jag med dom upp på arvika, visste inte rikigt vart, men vi kom fram till en pizzeria iaf !
så vi käka där!
Hannah o elin hade lika kul i bilenhem!
dom slagga hos mig, vi hoppa studsmatta i en timme typ.
vi spela in, o våran studsmatta typ paja, den bara plop plop, så åkte nån fjäder av :o
haha!
vi drog iaf till Q8 o köpte gooodis M:
sen somna elin o jag o hannah satt o prata!
hon blev pigg sen när vi ville sova, men iaf
jag somnade klockan 6 på morgonen typ :o
haha!
idag så har jag vart ute i solen hela dagen :D
shorts o linne!
ni får bilder från bowlingen i nästa inlägg (:
kram på er!
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0