Igår.

Igår som sagt var jag på Hanna Karlsson Tjejkväll !:D
Det var myysigt.
Iaf jag åkte dit vid kvart över 6 för att Hannah o Karin va redan där :)
Alla kom typ vid 7 , som det börja då ;)
hon öppna alla presenter, sen åt vi :D
pizza. tröttnar ;)
Iaf vi såg på Sex And The City ! :)
Senare gick vi ut på altan o prata! :D
Sen kom det nåra killar som Karin, Hannah,Berg o Karlsson gick efter.
jag gick dit senare oxå!
Men sen stack Hannah o Karin.
Då blev jag, berg o karlsson kvar :)
Vi fick ju gå hem sen ;)
jaja, sen cykla jag,berg,hannah o engberg hem.
Hannah o Enberg skulle sova över :)
så vi åkte hem till Engberg o hämta grejer först, så skulle dom följa mig hem sen, eftersom jag skulle till Pappa!
Iaf, vi va lite rädda eftersom klockan va 1, o kil har jävla raggare överallt!
hahah, så vi cykla skitfort.
Oså säger hannah : skräll om kedjorna hoppar nu!

o 2 sekunder efter skriker jag:  fan min kedja hoppa!

hannah: ahahha,!
*hon cyklar 2 meter, crash*

jag: vad hände?

hannah: min kedja hoppa!
ahahha, asså det var så kul , jag fick fan ont i magen för jag skratta så!
men engbergs pappa fixa det! :)
jag somna inte förrän typ 4 igårnatt , så jag är trött nu!
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0