Inlägg: Skola.

ska finna lite bilder på skolan hade jag tänkt
jag har bara liksom inuti skolan tror jag
Min skola heter: Dalliden!
det är en barack typ det gula, det där va på morgonen nån gång i mars/februari ?
träslöjden!
i vintras, det är fotbollsplan, o bakom är det en del av skolan !:D
ja typ skolan, den är större men;)
lite av marken M:
en del av klassrummet o pokalen vi vann i basketen!
min bänk (stökig jagvet;)
ja tavla ^^
liten del av klassrummet när stolarna va uppe M:
klassrum
suddig bild?
ut vid dörren leder det till typ mediatek ?
jag har mer systemkamera bilder, men palla lägga uppdom (A)
hejdå , ska sova, är sur som en citron.
/F

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0