Kommentar!

KommentarTid
Erica om 11 Grader Varmt I SKUGGAN.:
Hej Frida!
Fin blogg du har :)
allt bra med dig?
Skulle du vilja göra lite inlägg med detta i?:

Resultatet i bowlingen?
En före o efter bild som du har redigerat?
Hur din skola ser ut?
Musiktips?
Om Din Sommar 2010 o hur du vill att din sommar 2011 vill bli?

kram o pooosss
från din bloggläsare!

(är anonym, har precis tagit bort min blogg)

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 90.237.174.228
18 April, 15:09
Hej, tack så mycket för kommentaren Erica
allt är bra med mig i det sköna vårvädret!
Klart jag kan göra inlägg med det, tack för tipsen förresten!
men jag gör inte alla på en gång!
så det kommer lite då o då,!
jag fick ett mail på hotmailen,så jag kan skriva till dig när inläggen är publicerade!
TACK!

Börjar med att säga att vädret är bäst,älskar det mest, har haft utegympa (brännboll)
med en annan klass som sagt va!
Vi vann (såklart)
jag varva oxå(A)
Vart ute o gått med Tinka, det var sköönt, väldigt varmt bara.
tänkte ta o gå till mamma, men jag hade ingen nyckel!
Ska fixa lite för inläggen, o kanske gör ett inlägg till innan jag går ut o solar! :)
kram
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0