omg!

förlåt för den dåliga uppdateringen !

jag har skrivit , men det här inlägget blir lååååångt!
ska berätta lite mer noggrant vad vi har gjort för er som orkar läsa!

Fredag : jag va ju i skolan , hade nog den mest dåliga dagen på länge!
bråk...
o jag hatar sånt!
jaja, sen blev det hem till pappa, orkade inte gå hem till mamma :m
jaja, sen skulle jag skriva till elin , vad hon gjorde idag , för vi hade nämligen inte vart på länge , så jag tänkte att vi kunde va !:D
precis när jag skulleta upp telefonen så skriver hon !
haha , hon bara : vad gör du idag!

det hon fick till svar va: du är läskig!
honbara : jaha?

höhö ,

ja, sen så kom hon hit o jag åt tacos, sen blev det hem till henne!
då satt vi vid datorn lite ..
o jag tänktelägga upp ett aprilskämt, men jag kom inte ihåg ^^
jaja, sen så gick vi in till johannas rum, för vi skulle sova där,
då såg vi på tv!
sen busringde vi ...
hhehehe,
först ringde vi samuel , han va sjukt tråkig, men det tyckte inte elin... :pp
men sen blev det typ viktor vi ringde o elin bara : min kompis tycker du är söt ?
han bara: vem är du ?
elin: jag är jag!

o sen fick han reda på att det var jag,  men elin sa inte vem hon va !
haha!
jaja, sen bara :nej nu ska jag sova sa viktor!

elin bara: så tidigt ?
han bara: ah

men då kom hon in på nåt samtalsämne, men en kvart senare säger han : nej nu måste jag ha vax i håret, hejdå!
jag bara: skräll!
elin : varför ska du ha vax ihåret när du ska sova?

hanbarA: coolt vettu!
jag bara till elin : säg att hans vax luktar godis!
han barA: du är läskig, hur visste du det!
elin : är man bäst ller bäst?
han bara: sämst

sen viskade jag till elin : säg att det heter typ d två punkter o fi !
elin bara: ditt vax heter blablabla

han bara: jaa , fan va läskig du är
hejdå!
haha!

sen ringde vi elins kusin i SKÅNE!
o då va han med en kompis , så dom skickade bild på dom, o elins kusin va inte spc snygg, men han andra va det ;)
haha!
så vi började prata med honom o allt!
haha, sen så sov vi typ ..

jo juste, jag stängde igen dörren, o jagbara, oj då jag kanske inte skulle stängt den , för nu går det inte öppna elin, o hon bara: nejnej , men kom o sov nu!

sen va jag tvungen att gå på toa, o då pratade vi med axel (elins kusins kompis )
för vi inte kunde sova !
så elin bara : gå då frida!

jag bara: men dörren går inte öppna!
elin brister ut i skratt, o axel bbara :väntahär nu fattar inte jag ett skit !
haha :p

o elin bara: ta upp handtaget, !

då barA: jaha, nu funka det, hahahhahaha!

interesant ?
NEJ!

men sen på lördag vaknade vi vid 10 typ,
åt frukost o tog min tablett! ;)
haha, sen drog jag!
gjorde i ordning mig o åkte till helena!

sen kom elin hem till mig!

vi typ satt vid datorn , ringde till axel o gjorde massa grejer ;*

jaja, sen vid 20:55 kom vi på att vi skulle ha glass, så vi sprang som fan  !
hahaaa!
o vi har ett högt staket, o bakom det så ligger coop !
så vi gena , haha_!
jag ramlade över det..'så jag va helt lerig .!

sen så pratade vi med axel igen! :)<3

sen pratade jag o elin om att vi skulle åka till skåne, menhon dissade!'
vi somnade!
o vaknade vid 9 o åt frukost typ, sen spelade vi in videos o tog webcam kort, som ni får i nåt annat inlägg o musik lyssnade vi på!
:D<3

men nu sitter jag hos pappa o är nöjd, för jag har städat rummet som var skit stökigt ! :o
hihi!

jaja, nu ser jag på fenomen, ett program! D:

hejdå!

/F


Kommentarer
Postat av: stella

Du borde verkligen se den!!!

Skit läskig, haha <33



Kram

2011-04-03 @ 22:48:22
URL: http://stellaballago.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med och tävla om ett kitt från the body shop, lämna en kommentar att du är med, thats it!

Lycka till

2011-04-04 @ 01:39:10
URL: http://natalies.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0