Rekord typ ?

gjorde mitt längsta inlägg igår tror jag ^^ ?
jaja!
men skolan suger, o allt gårsjukt sakta, har ett till prov nu.
jag hatar allt, o jag stör mig på en , jag hatar dig sjukt mycket! :(
du, bara för att du är smal ,behöver du inte säga att jag är fet , bara för jag är större än dig!
hoppas du läser så du fattar, du är så sjukt jävla omogen! :U
du bara sabbar, du har förstört klassen sen du kom, INGEN gillar dig, fatta det nån jävla gång , jävla ***
!
jaja nog om det :)
blir hannah snart tror jag, hon skulle bara ut o springa !
:)
funderar på att dansa lite , till musik på mitt rum :D
hihih (A'
nej, men det blir imorgon ist! :)
tror jag, ska nog hjälpa pappa med maten ! :)
HAHAH, åh jag är kär i en låt !
She Will Be Loved - Maroon 5
äger skiten ur er alla ;)
haha!
bara jag som vill ha sommar ? :P
åhå, man kan bara ha huvtröja på sig :DDD
SOMMARTIDER HEJHEJ
SOMMARTIDER!
NI FÅR BILD PÅ MIG O ELIN :
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0