SM-GULD !♥

FÄRJESTAD O Färjestad !
NI ÄGER,grymma är ni!:*
Jaja, vart med massor av friends today!
först var jag med Elin!
sen stack vi till cooooooop:M
hannah kom ut så vi va med henne, fast hon va med fler oxå.
Så då drog : Hannah,Jag,Elin,Elin,Karin,Karlsson o Bella till coop o köpte årets första mjukglass mmmmmmmmmmmmmmmmm!
haha, iaf vi satt utanför och åt glassen, så had jag lite glass kvar så jag tog skeden med glass o " måla "
ögonfransarna, haaha!
så tog elin hela skeden o tog upp i ögat,jag såg INGENTING
haha, så jag tog hennes glasso kleta i ansiktet, JAG VET MOGET!
haha, vi hade lite krig ;)
sen sprang vi runt i den här grejen när man ska in i affären, dendär "dörren som snurrar"
så tryckte vi på "handikapp" så den gick skitdrygt, haha o jag o elin skratta ihjäl oss, o dom andra bara: ööhhh?
jaja, måste väl bjuda på sig själv?
sen kom det en gubbe som kolla jättemycket på oss !
o han bara "hopp,hopp"
hahaha!
sen kom han ut o kolla jättemycket igen, sen sätte han igång bilen o körde mot oss, vi bara:AHHHHHHH!
o han bara ; hejdååååååååååå!

haha, sen körde vi iaf dunken, o jag o elin gjorde chokladpudding sen, men då skulle hon hem :(
fast vi trixa lite först ;)
sen gick jag o Hannah ut o passa, o prata lite :)
världens bästa dag !:*
pusshej !
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0