Bara för att ?

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Adrian
Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt vid datorn.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kolla datorn.
Det sista du sa högt? Nej jag tror inte det.
Det senaste någon sa till dig: Okej
Vad har du druckit idag? Julmust och vatten
Vad var det senaste du åt? En godis
Vad var det senaste du köpte? Tuggummi
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit hos pappa Brun hos mamma
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll.. dvs. svart ute, så nå "väder är de ju inte direkt"
Godaste glassmaken? ben jerrys halfbaked ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.
Sover du tungt? mja.
Drömmer du mardrömmar? jaru.
Trivs du med ditt jobb? jobbar inte ;)
Favoritklädsel? tights och nån längre tröja.
Favoritlåt just nu? mååånga.
Vad ser du om du tittar till höger? Klockan och iPoden och en vägg ?
Vad gör dig glad just nu? inget.
Vad ska du göra härnäst? kolla klart på avsnittet av gossip
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? ledsen
Favoritgodis? geisha o choklad
Kläder just nu? tights, shorts, tröja , linne och underkläder..
Sommarplaner? p.i.p o småland just nu.
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? verkligen nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Min familj o närmaste släktingar och vänner.
Är du kittlig? hahah ja!
Snarkar du? det vet väl inte jag ?
Stjärntecken? Väduren
Äckligaste insekten? getingar , spindlar!
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Lycka...


/frida.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0