Alla ♥-dag :)

Ja, glad alla ♥-s dag ?!
eller vad säger man !?
jaja, skit samma,
HA EN BRA DAG, IAF! :)

jaja, nog om det.!
iaf skolan idag var rätt "chill" :)
ah våran lärare va sjuk, men iaf, NO-lektionen var den roligaste nånsin!
aldrig skrattat så mycket ;)
först så får ni nått papper, o jag fattar inte ett piss, så jag bara till skoog, som sitter framför mej, öh är skelettet ett organsystem ?
han skratta så han gråt typ!
haha ;)
sen så fatta vi inte så vi började tjafsa, eller jag, ingen tjafsa så. men jacob, jag o skoog, fatta inte. alla hade missförståt förklaringen! :M
haha, ja sen. så var det "matspjälkninen"
o jag visste inte va det va, så jag bara: transporterar maten hela vägen ut, .
seriöst, trodde viktor skulle dö där.
hahahaha!
jaj, jacob bara: är du korkad eller ?
jag bara: nee.
jacob:ehh jo, jag har kallat dig snille, men man kan kalla dig korkad!

ja låter inte så kul , men det var sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0