Backen ;)

skolan idag var kul! :)
vi hade musik, bara tjejerna, vi ska ha föräldrashow snart så ;)

ah, sen kom faktiskt elin hit en sväng, sen åkte hon o jag o hannah till backen, jag testade snowboard igen! :)
kul , men gjorde världens vurpa, så typ flög framlänges o typ mobilen som jag hade i fickan åkte in i magen, ah inte in, men lixom ah klämde till, o jag tappade luften, lite jobbigt, o sen när vi till slut kom ner, ja då har liften stannat, såklart.
ah den brukar göra det, men denna gången dröjde det minst en halvtimme o laga den, eller vi väntade i en halvtimme, sen fick vi gå över till en annan lift, den var jättesvår, så dom var tvungna att hjälpa oss, haha.

ah juste när liften hade stannat, var det bara  vi kvar i kön, så vi to en lift som var ganska långt ner, o ställde oss alla 3 o skulle åka upp, men det lyckades ju inte.
för den gick aldrig igång :@

ahja, bloggar massor imorn, o bilder o videos kommer oxå,  kram o puss!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0