förlåt, förlåt, förlåt

jaap, förlåt jag har inte bloggat mycket!
men kommer massor av bilder sen!
på typ allt ?!
haha, men igår iaf , så såg jag på film!
mysigt, typ helt själv, sen drog jag o Julia till Coop,
sen va honhos mig faktiskt, såg på melodifestivalen oså! :)
sen körde vi en musiktävling, typ skulle sjunga på olika låtar av olika artister!
HON BARA ;
IT'S FINALLY HARD TO BELIVE WE'RE IN HEAVEN
JAG ;
BRYAN ADAMS!
JULIA;
WHAT ?!
CASCADA!
hahahahhahaha!
sen kom hannah in hon hade vart hos nåra kompisar!
hon tog med sig julia in, o eftersom jag hade så tråkigt sov jag hos dom, sen såg vi på "tusengångerstarkare"
den var faktiskt riktigt bra! :)
jaajaa, idag så vaknade jag o Julia typ 11 ;)
sen typ såg vi på tv o åt frukost!
myyyspyys! :'')
sen drog vi till mormor, o vidare till Arvika o kollade på basketmatch, kusin spelade!
ja vi satte oss bakom en som skrek o klappa hela jävla tin.
vi orkade inte med det, vi va tvungna att byta plats!
dom vann iaf! :))
nu så är jag ensam hemma, julia åkte nyss hem!
heejdå! :)

Kommentarer
Postat av: NELLY

sv: kul att höra :) bad min pojkvän ladda hem the last song så vi ska se den i helgen :)

2011-02-20 @ 23:46:54
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0