Härligt där ;)

Blogghumör nu ;)
berättar om dom senaste dagarna:

Torsdag:
Skola ;)
ja, slöjd, o lukas fick damp o dängde ner mig så fick ett pallben i örat, så nu kan jag inte sova på det örat :/

Fredag:

Skola ;)
vi provad på tyska , haha vi lyssnade på denna låt:
Hannah kom in till mig o senare åkte vi till mormor :DD
kul, där såg vi på film, Lotta på Bråkmakargatan, gammal rolig film, väcker barndomen ;)
haha ;)
roliga citat:
Damen: Har inte du nån näsduk?
Lotta: Jo , men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner.
Mormor: Det är Farao
Lotta: men vad sa du nu, man får ju inte säga farao?
o roliga grejer är när Jonas trillar i sjön, o typ när hon cyklar.
O allt det där ;)

Lördag:

Drar till Rackstadbacken, har skitkul o typ nåra tjejer tjecker på oss, störda ja.
kommer videos :)
Sen kommer vi hem, äter o ser på Pistvakt, trodde jag skulle skrattaihjäl mig :o
haha,
japp ;)

Söndag:

Vi typ vaknar o gör inget.
Sen fortsätter vi på Pistvakt ! :D
sen drar jag o Hannah typ ut när vi har ätit oså ;)
åker med morfars hemgjorda bob, typ går skitfort på is :o
haha, kul kommer videos på det med :DD
japp, sen såg vi på film: Kalle Blomkvist, o Förortsungar!:)
kul, sen drog vi typ hem! :)
Dåliga bilder ;)
kommer bilder o videos imorgon, godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0