1 Januari 2011


herregud va det har gått fort?
ah igår var det nåra här , sen hade vi en lek oså :)
sen vid 5 i 12 gick vid ut, då kom hannah o julia oxå :)
sen kom alla raketer, det small överallt, tog en massa kort oxå, sen fick jag alkoholfri champange av julia, den smaka piss, men drack ändå, sen tappade jag muggen så det sprutade upp på mig o kameran, sen gick jag in till hannah o fick en kram av världens bästa unge, oskar :)
haha, han bara: deet luktar öl av din jacka, jag bara: ah, jag spillde, han bara: har du druckit öl, ah jag blev så full i skratt, så kunde inte svara ^^
haha!
men ah dom följde med oss in sen, jag hanna,hannah o julia va i ett rum, o skrattade o hade det jätteroligt :d
kommer bilder, till veckan, fast  typ bara på raketer ^^
hihi, hannah sov här oxå, vi såg på film :)
idag blev det backen i dömle,det var väl okej :D
kram♥

Kommentarer
Postat av: frida

sv:tack det samma! :) <3

2011-01-01 @ 17:24:53
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0