4 Januari 2011


stugan när vi va i Leksand med bästa vännen med mer :DD

Dag 1  - Presentation av mig själv
Dag 2 - Min Bästa Vän
Dag 3  - Det här åt jag idag
Dag 4  - Mina syskon
Dag 5  - Min kärlek
Dag 6  - Kameran
Dag 7  - Mina bästa minnen
Dag 8  - Killar
Dag 9  - Favoriter
Dag 10  - Det här hade jag på mig idag
Dag 11  - Min skola
Dag 12  - I min väska
Dag 13  - Något jag alltid har på mig
Dag 14  - Vad som får mig att le
Dag 15  - Mina drömmar
Dag 16  - Något jag ångrar
Dag 17  - Min bästa resa hitills
Dag 18  - Något som måste göras om
Dag 19  - Något jag saknar
Dag 20 - En dag från 2010 som jag minns så väl
Dag 21  - Min önskelista
Dag 22 - Detta gör mig irriterad
Dag 23  - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24  - Det här får mig att gråta
Dag 25  - Hur mitt största intresse kom till
Dag 26 - Mitt utseende
Dag 27  - Min favoritplats
Dag 28  - I min godispåse
Dag 29  - Musik
Dag 30  - Bloggen

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0