D-I-S-C-O

JA NI SER RÄTT ;d
disco blev ikväll! :D
kul i slutet så :)
här kommer bilder från idah:
detta hade jag på mig, btw, ofixad på bilden!
karin o jah
ÄLSKAR ER!
JA, "mikrofonkåt" seriöst, dom spelar den typ varje gång på alla discon, o typ 5 gånger:S
o jag hataren!
o jag bara innan vi gick: du om mikrofonkåt spelas, slänger jag ut skiten!
sen spelades den såklart, o sen spelades den igen o igen, o jag bara till Elin:
DU OM DEN SPELAS EN GÅNG TILL, ÄRLIGT JAG SLÄNGER UT HÖGTALARNA O DATORN I SNÖN!
O såklart spelas den!
men lixom våga inte slänga den ?  (A'

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Vad kul att åka bräda, så du åker du också? Kul va? Jag vet inte riktigt vad jag sla göra idag, är jätte fint väder ute så ska väl komma ut, träffa en vän kanske! Får se helt enkelt, kram

2011-01-29 @ 09:58:58
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0