Dag 2 ♥ - Min Bästa Vän


Min bästa vän, Hannah Beck!
Hon o jag Har känt varann sen hon var nyfödd!
Jag älskar henne så otroligt mkt, hon ställer upp för mig i vått o torrt!
Vi bor grannar, både hos mamma o pappa!
När vi va små var vi varenda dag!
o jag saknar det lite!
men nu när vi va i rhodos,det var helt underbart, vi har vart i Leksand oxå, det var helt oslagbart!
O sen i Småland har hon var med 2 GÅNGER, det är så otroligt roligt att va med Henne, ah det var 3 minnen av typ miljontals minnen!
Hon fyller år den 21 Juli iaf, jag kan allt om henne nästan, men orkar inte säga allt!
Vi brukar va varenda dag, iaf när det i skola, om nån skulle ta henne ifrån mig så, ah jag vet
inte vad jag skulle göra...
Hoppar hon, ja då står jag där nere o tar emot henne!
Älskar henne !
Hon är unik, o det är jag som har turen att ha en sån vän ;*

ÄLSKAR DIG HHANNAH!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Vad gör du? :D

2011-01-05 @ 15:55:17
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: sandra

fin bild :) hu mår du idag ?? :P

2011-01-07 @ 12:18:09

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0