Bara skriva av mig lite ilska.

ÅH, jag blir så trött på allt.
Jag har svimmat 12 gånger nu, o jag har väntat månader på svar.
Man får ju inte göra nånting utan : " va försiktigt nu, ta det lungt"
O fort man pratar i telefon med nån " hur går det med svimmningen , du tar det lugnt va"
Jag blir så jävla irreterad.
O när man ska ut o springa, ja då får man tydligen inte anstränga sig.
+ jag äter nå jävla tabletter, o dom hjälper fan inte ett piss !
Jag sabbar ju bara för andra, !
När vi skulle åka och bada, ah då fick vi inte åka, för klockan va 10 på kvällen,
o pappa trodde jag skulle svimma ?
Det spelar ingen roll om ni säger: svimma inte nu.
ta det lugnt.
Jag kan ju fan inte hjälpa när jag svimmar .
Ska jag går runt och va rädd hela jävla tiden elr, o bara sitta still på en jävla stol.
Det är ju doktorernas fel, dom är ju så dryga!
O om jag svimmar, det är ingen ide att säga det till nån för då kommer 10000 frågor.
tex: hur svimma du, kände du nåt innan , vart var du, hur länge svimma du, har du fått svar, vad gjorde du när du svimma, har du tagit tabletten idag, slog du dig, vad va klockan osv osv osv....
Blir så JÄVLA förbannad, alltid när det är nåt, så tror dom att jag svimmat.
Tex : jag va under vattet länge, oså var det så grunt, så jag låg med kroppen uppe ändå,
ah då är dom oroliga och ska springa o hämta mig.
Herregud, sen blir dom jättesura på mig, bara för jag va under vattnet ?

Det var nog allt jag ville säga.
/F

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM



2011-07-16 @ 14:59:08
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: linnea

- tack , detsamma :)

2011-07-16 @ 15:52:59
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer ikväll?



KRAM

2011-07-16 @ 16:16:48
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: .

Vad jobbigt det lät!

Går igenom en liknande grej just nu. Eller jag är typ jämt sjuk och alla bara "Hörru ska du verkligen träna, tänk om du blir sjuk. IGEN." Fast att jag är frisk!! Och när jag är sjuk är det ingen idé att tala om för nån för alla säger bara "Ojdå. Vad förvånad jag blir. Host" DET SUGER! och alla doktorer säger bara att "äh du är tonåring då kan det va så." Fattar dom inte att dom bode göra något? Två år har gått och jag har varit sjuk mer än jag har varit frisk. Det suger.



Men tjejjen, stå på dig! <33

2011-07-16 @ 16:25:31
URL: http://kanslorochtankar.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0