Jordgubbar.

Hej!
Idag när jag vaknade åkte jag direkt till Edsvalla och plockade jordgubbar :D
Riktigt gött, elr jag plockade inte, dom pappa plockade åt jag mest (A)
Ah, sen drog det vidare till mormor :D
Där åt vi mat, sen kom Helena förbi, så då följde jag med henne hem :)
Katrin skulle köpa mitt skrivbord, men då fick jag en skinnjacka, så vi liksom bytte ! :)
Adrian blev även med hem sen :)
Så nu sitter han och spelar sims, elr spelar och spelar, HAN FRÅGAR bara hur man ska göra ;)
Ska KANSKE ladda upp Smålandsbilderna !
Ochså handlade jag ju lite som ni får bild på :)
Nu ska jag äta jordgubbspajjj !
En full hink, fast vi har tagit en massa ur den ;)
nu blir det paj!
/F

Kommentarer
Postat av: lenia

Äääääääääälskar jordgubbar!

Sv; haha, ja! :)

2011-07-18 @ 00:07:17
URL: http://lenias.blogg.se/
Postat av: cezzelie

Ahh, så gott med jordgubbar! :D

2011-07-18 @ 00:25:35
URL: http://cezzelie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0