SÄLJES : MOBIL !

Jag ska sälja min mobil , Sony Ericsson Zylo !
När jag köpte den kostade den 1500 :-
Nu kostar den 1000:- i affärerna!
Men jag säljer min för 750 :-
Och köparen står för frakten !
Den har några repor i skärmen, men inget som man tänker på när man använder den,
dom syns mest när mobilen är avstängd/låst !
Det är ju en mobil som man "skjuter" upp!
Så den har ganska många hack !
Men den är jättebra annars.
Den funkar perfekt .
Ni som är intreserad mailar mig på : [email protected]
Då skickar jag bilder osv.
/F

Kommentarer
Postat av: lenia

Sv; Kul, eh inte så fint väder idag, så ska väll inte göra så mycket utom att städa och packa! :)

2011-07-17 @ 13:33:02
URL: http://lenias.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0