Sista Dagen Imorn.

Hej!
Skolan va okej!
Vi fick glass för vi hade sista gympalektionen på Dalliden idag! :)
Känns lite sådär o byta skola faktiskt!
Ändå gött, men kommer sakna det på nåt vis! :)
Kommer ett litet inlägg om dalliden imorn, ETT LÅNGT.
så ska jag skriva av mig, om kompisarna!
Jag vet att en av mina kompisar läser denna så ;)
Haha, jaja ;)

Iaf, imorn är sista dagen med klassen, asså som vi har "lektioner" :/
Liksom gått 7 år med dom ♥
Tack för åren :')

Ah, jag kommer inte blogga i London, som jag åker till på Torsdag morgon.
Så då blir det en låång bloggpause, elr iaf i 5 dagar.
Så självklart kommer jag tappa massa läsare, men tar upp det igen.
Kommer ju bomba er med bilder då så ;)

Senare ska jag iaf till mamma o packa lite inför England/London ? xd
taggad
/F

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: det är bra med mig också:D

görduu?:)

2011-06-13 @ 19:21:43
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: Maja♥

Är jag den kompisen??♥

2011-06-14 @ 17:15:26
URL: http://schagerstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0