funderar...

på att ta en bloggpaus! :s
typ tröttnat lite ?
men iaf här kommer ett långtlångt inlägg! o nästa inlägg blirdet bara massa videos! :DD
kul ? :D
jaa!
men iaf igår så va jag i stan..
o innan så va jag, rasmus, viktor, elin o hannah o fixade massor utanför våran dörr på skolan!
det hade kommit skitmycket vatten , typ översvämmning, videos kommer...
så vi stog o sopade bort det...
ja bilder o videos kommer som sagt... :)
men sen drog jag, julia,sara, pappa o hanna in till stan, först ikea
köpte fåtölj o matta ^^
hihi (a'
men sen blev det stan, åt på subway ! :D
göööööött! :dddddddddddddddd
jaa, men köpte iaf en tröja på vero moda ! :))
60 kr !
men iaf, sen drog vi hem , o eftersom jag fyller år imorgon, så köpte hanna present åt mig!
o när hanna gjorde det så gick hon o sara.
o jag o julia tsm!
sen i bilen ville julia se vad hanna köpte, så jag blundade o hållde för öronen, sen sa julia;  du behöver inte hålla för öronen
jag lixom hållde in då o sara bara: ååhh vilken fin tröja, varför köpte du den?
jag bara, tacksara -.-
hon bara: ahh oj då, o typ alla dog av skratt!
o hon skämdes men sen orka hon inte hålla sig för skratt ....
hahaha!
idag så kom en ny tjej till klassen , hon heter charlie hodson, hon är från england, o va typ mobbad på sin förra skola så hon flytta hit :D
kul! :)
men ska typ äta kvällsmat se på tv, sen sova
o det är sista kvällen som icke tonåring, för jag fyller år imorgon, känns inte som det :/
haha!

Kommentarer
Postat av: Linda Zetterman

Idag ska jag kolla hockey och vara med min pojke lite :)

själv då? :)

Nej ta ingen bloggpaus :o

2011-03-24 @ 10:30:23
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0