Hejssaan !

själv har jag nyss kommit hem från skolan typ :-)
ah rätt slappskoldag idag :M
blev gympa i slte, det var sjukttråkigt, det blev bara massa bråk ?
jaja, vi har iaf sånna här halvtimmar på måndag, vi jobbar md olika grejer i en halvtimme iaf,
haha o våran lärare bara ; ah vi ska ha sex halvitmmar
o viktor börja skratta, sen sa lärarn ; neej om jag vore så snäll ..
det får ni inte ha än.
HAHAHHAHHA, alla börja skratta som fan
Ah o vi ska va med i en tävling där man kan vinna 25 000 :D
så vi fick lite grejer o så idag :)
blir att gå upp att städa tummet sen! asså om ni tycker jag städar ofta ?
jag har liksom 2 rum så måste lixom hålla ordning ,
blev ju ikea igår, köpte en spegel till Rummet ;D
kuuuuuul.
men vet inte om det blir slalom idag , det är väl snart slut på säsongen nu ;S
byyyyee

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0