mode vareja ?

jaa det är 2 styckna som vill ha mer mode, ehh...
jag är inte så inne med mode, liksom bryr mig inte så mycket om det, men vissta ska försöka ! :D
så nu kör jag lite hiss lr diss , eller VS , eller vem sitter den bäst på osv! :)

VEM SITTER DOM BÄST PÅ ?
Chinos!
Tjejer :
eller
Killar:
själv tycker jag Chinos är snyggt, mn på KILLAR.
lessen tjejer ;)

V.S
"Toalettring" vs. Scarf!
själv tycker jag "scarf" är mer för äldre.
o toalettring lite snyggare, men det är bara va jag tycker ? :D

HISS ELR DISS ?
bodies på vuxna/ungdomar!
där är det en rejäl DISS!
visst okej, om du har byxor över lr nåt, men det syns fortfarandeatt man har det
NEJTACK!
lessen för er som tycker omdet!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0