Sammanfattning från tjejkvällen...

alla kom typ på en gång, utom elin hon kom vid halv7, för dom andra skulle bort, asså dom i hennes familj :)
julia va här då oxå :D
vi gjorde i ordning oså :)
sen kom typ alla, vi beställde pizza :DD
sen öppna jag presenterna, som ni får kort på när jag har fått allt :DD
jättenöjd :D
sen så typ började tävlingarna :)
ni som är intreserade är dom här lagen såhär :
LAG 1:
Hannah Beck
Alexandra Terner
Elin Bergfeldt
Hanna Engberg

LAG 2 :
Maja Schagerström
Elin Berg
Elin Johansson
Karin Larsson

lag1 vann :D

DESSA TÄVLINGAR HADE VI :
1. Banangolf- man ska ha en banan mellan benen o svinga den o skjuta in en apelsin i rockringen ;)
2.Strike : man skjuter glaskulor på en penna som ska välta ;)
3. Bubble Trubbel : man ska blåsa en bubbla o blåsa in den i en ring ;)
4.Botten upp: man ska ha plastmuggar o typ ta en i taget så man får fram en spc mugg ;)
5.Du suger: man ska suga upp nonstop med sugrör o lägga dom på ett annat sugrör ;)
6.Kakmonster: man ska ha en kaka i pannan sen använda ansiktet att få ner den i munnen ;)
7.Matchmaker: man ska sortera nonstop o alla ska ligga under muggar ;)
8. Arkimedes penna : man ska ha en skål fyra meter bort från en glasflaska, så ska man suga upp vatten o springa o tömma i flaskan, sen kommer en penna upp ;)

det var skitroliga tävlingar ;)

iaf, sen fick man göra typ vad man ville ;)
alexandra o engberg spelade wii !
jag, beck, berg, elin hoppade studsmatta !
karin ,  o maja satt o prata i köket ;)
sen skrek vi typ skit mycket så att en klasskompis hörde som bor långt bort ;)
jaja, sen kom karlsson oxå, hon hade vart på match så ;)
jaja, iaf, sen stack typ karin o karlsson dom skulle ha cup tidigt på morgonen så :p
mensen så va ju typ alla kvar, så vi körde "bananbaseball"
ni fattar ;)
jaja, sen drog, engberg o alexandra :p
så då vart det bara hannah,jag,elin,elin o maja kvar!
vi hoppade studsmatta , sen tog vi ut filtar o myste på studsmattan typ ....;))
sen så gick vi till mitt rum o pratade lite oså,
maja stack typ på en gång då :(
men hannah, elin o elin sov över :DD
yeeah!
vi stack till elin o hämta grejer iaf ..
jag har haft sjukt kul asså! :DD
imorse så drog elin typ snabbt efter frukosten , fast vi hoppade lite först! :D
sen hoppade hannah elin o jag..
men sen ville dom inte mer ;)
så vi såg på high school musical 3 :)
nu väntar jag på släkten !:D

Kommentarer
Postat av: j'l

superfin blogg, har du gjort headern själv? :-)

2011-03-26 @ 15:50:20
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: j'l

okej , är allt bra? :-9

2011-03-26 @ 18:42:56
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: j'l

härligt, jo allt är bra! :-)

gjort idag?

2011-03-26 @ 21:29:49
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: ttilda♥

hihi, tack detsamma sötnos:D

2011-03-27 @ 11:18:26
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0