Bilder från showen.

berättar med bilderna:
Först kom vi dit o gjorde i ordning oss oså ;)
Alla folk tåga in, o det blev tillslut fullsatt...
fullsatt , jao.
Jag i orange hatt.
hannah i rosa
karin i blå.
elin i lila
vinsterna
sokar.
omklädningsrummet
thomas
sebbe

sen var det dgs ut på scen, alla sjöng då.
ingen bild tog min syster då.

sen sjöng Kalsson solo, duktigt.
o då sjöng tjejerna med i refrängen till : we are the world!

Sören sjöng: don't be cruel
gitarristerna kompade han.

sen var det dags för dans!
JAG O HANNAH ÄR DOM I GRÖNT.
JAG STÅR UPP.

ELIN O KARIN I VITT
ELIN STÅR UPP

ENGBERG O MAJA I BLÅTT
MAJA STÅR UPP.

FET SER JAG UT.
o så jävla fet är jag inte, tröjan va så :M

jag vet inte om allt blir i rätt ordning nu iaf!

Sen trolla Lukas, inget kort här heller.
Han gjorde fel.
hahahahahaha!

Killarna hade jazzband.
DOCK ingen bild.
jag skulle vilja haft men :/
för det såg jätteroligt ut.

Sen var det paus.

Sen blev det mannekäng, haha!

hannah o karin kommenterade! :)

Först gick : Elin Berg o Hanna Karlsson
dom var skolflickor !
-ingenbild-

Sen: Hanna Engberg o Maja
Tennisproffs
-ingenbild-

Jag o elin j gick sen ^^
Vi va engelska ladies.
dock blev det inga bra bilder men allting något:

jag är på dom första 2 bilderna:)

sen gick: charlie
hon va bonde
ingebra bild men:


sen gick : felix
han va nån gammal gubbe.


efter det blev det: rasmus o albin.
dom va moderna typ.


haha o sist men inte minst: kasper o sebbe va tjejer.
hahahhaa!

jacob spelade gitarr, johnny b good.
kommer kanske video.

Sen sjöng alice o per:

mobilbilder...
alice ♥
ful jag vart.
det var typ hälften, jag orkade inte alla!
hoppas ni NJUTER :M
/F

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a 's

Kul bilder :)

- allysandra

2011-05-17 @ 22:46:00
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0