Förlåt.

Hej på er!
Förlåt för jag inte har bloggat!

Iaf, igår va jag ju med elin , kul :)
senare drog jag in till Hannah, o gick hem runt 12!
Haha, det var mörkt ute, o så hade oskar en leksakstraktor i gången, så den snubblade jag o ramlade på o allt!
haha! ;)

Sover hos Hannah nu, sitter vid varsin dator.
vi skrev lite fint på fb, ahaha!

Idag var jag , pappa,hanna,abbe,hannah o oskar i stan! :D

Det var mysigt.
Köpte skolavlsutningsklänning o ear cuff.
ni får bilder imorgon! :D
Ska klippa i hopp ett collage o så strax!
men iaf, jag logga in förut på blogg.se
o in med min email, o så kolla jag om nån hade kommenterat, så ser jag en jävla massa cp inlägg!

o det är inte jag som skrivit dom!

jag har skrivit det med grönt bara!

jaja, iaf ! ;o
/F



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0