Just det.


KommentarTid
feliciia :) (-) om Vill Ha Tbx Min Älskvärda Kamera.:
Hej!
jag har läst din blogg ett tag nu !
har sett att du har tagit hål i öronen ?
Jag undrar om du kan göra ett inlägg om hur du tvättar det, o om det gör ont, o hur länge du behöver ha i dom, o allt det där :)

kram!
Denna kommentar är inte godkänd.
Det var en som fråga det! :)
JA!
Det kan jag göra!
Det blir i detta inlägg!


Jag gjorde som sagt hål i öronen den 9 maj
o man ska ha i dom i 6 veckor alltså får jag byta den 20 juni! :)
Men jag måste ha i örhängen ett år minst.
Fast då får jag ha i vilka jag vill!
Alltså måste jag ha örhängen till 9 maj 201

Om jag ska vara ärlig, ja det gjorde faktiskt lite ont! :o
fast det vara bara när dom tog hålet.
Sen blev det varmt, o efter det kändes det inte mer! :)

Dock var det lite dyrt.
Kostade 160 kr per hål..

Jag har tagit kort på hur "ungefär" jag tvättar det.
För jag fick nämligen med något som hette "EAR CARE"
o en brukshandvisning till det!
så ser den ut , kostar 100 kr.
i den finns det dubbla såna, typ 25 styckna
alltså 50 sånnahär:
så tar du bara runt o så :)
Dom där fanns det o ha som läkarörhängen!
jag tog den silvriga! :)
dom rosa har jag haft länge, allså dom hålen :)
fråga om det är något mer!
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0