Prao.

På vägen till Charlottenberg satt jag i kiosken, och hjälpte till o kolla biljetter!
När vi hade kommit fram till Charlottenberg, gick vi direkt till hotellet o lämnade våra väskor , och gick ner till shoppingcentret.
Efter det åt vi mat.
Nu sitter vi på hotellrummet o räknar pengarna vi har fått in!
Sammanlagt idag har jag jobbat ungefär 8-9 timmar!
På vägen till Charlottenberg satt jag i kiosken, och hjälpte till o kolla biljetter!
När vi hade kommit fram till Charlottenberg, gick vi direkt till hotellet o lämnade våra väskor , och gick ner till shoppingcentret.
Efter det åt vi mat.
Nu sitter vi på hotellrummet o räknar pengarna vi har fått in!
Sammanlagt idag har jag jobbat ungefär 8-9 timmar!
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0