Sjukhus/Studiedag/Hannah.

hej på er! :)
som sagt, idag hade vi studiedag! ;D
Skönt.
Vaknade runt 20 i 6 ;o
vafan, men jag somnade om, till kvart i (a'
Haha, iaf sen så skulle jag gå ut i köket, o bara trilla ihop, svimmade antagligen.
Så ringde till mamma o pappa.


Vi fick åka in till sjukhuset, !
men allting va bara bra.
Sen tog mamma o jag en fika!
jag fick jordgubbar :M
Hannah kom in, o vi kolla på kläder.
Jag har fått min klänning oxå, men den va för liten , o mycket fulare i verkligheten, så vi skicka tbx den! :/

sen drog jag o hannah o hoppa studsmatta o spela fotboll.

o då svimma jag IGEN! :/

så ja...
men jag hoppas alla andra har det bra ?
kram !
/F

Kommentarer
Postat av: Mikaela

usch! Hoppas du mår bättre nu :)

2011-05-05 @ 21:47:17
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: usch då :( aldrig kul att svimma! hoppas det blir bättre snart :) jodå allt är bra med mig!

2011-05-06 @ 07:34:11
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0