Underbar dag.

Hej på er!
Allt bra ?
Här är det super.
Dagen i skolan va chill.

Dirr efter skolan, drog jag upp o klippte mig.
Hannah följde med,! :D
Blev super nöjd iaf!

Det vart inte för långt o inte för kort ;)

Drog hem o åt sen :)
Jag o hannah åkte till coop o köpte grejer till håret.
Sen drog vi till hennes mamma , o hämta grejer till FÖRÄLDRASHOWEN, som vi är taggade till.

Drog in till pappa o hämta kameran sen oxå.

Hannah blev ett tag igen.

Kollar nu på Eurovision, semi!

Seriöst, Eric Saade är faktiskt bra.
Han dansar så bra, o liksom kan sjunga ändå?
O alla andra är typ dåliga!

Iaf, iskolan imorgon, blir det att träna hela dagen,
Sen ska jag med hannah hem o åka typ till skolan igen.
Ska ju va där före oså!
Så jag kommer inte blogga typ nåt imorgon.
Men ni kommer få bilder, dock från digitalkameran, EFTERSOM MAMMA TAPPA KAMERAN.
men syrran tar med sin systemkamera, så jag får ta in dom bilderna.

Ska nu ta o lägga fram kläder, o imorgon känner jag att jag kommer bli ful iskolan, eftersom det är "träningsdag"
sommar ♥
/F




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0