Göteborg! :)

Hej!
Helgen i göteborg va superbra!
Åkte dit på Fredag typ efter skolan oså , kom dit klockan 9 typ o checkade in på hotellet !
Det var mysigt o jag o hanna fick det största rummet.
Vid klockan 12 gick vi iaf o la oss :)

På lördag åt vi frukost o sen åkte vi till Liseberg :D
O mötte upp Helena,Adrian o Lasse o Katrin :)
Åkte massa karuseller o ja det man brukar göra på liseberg ;)
Jättemysigt iaf ♥

Haha o helena i uppswinget bara; frida jag kommer åka ur o jag kommer dö, hjälp.
hahaha , o atmosfear var rätt scary, ärligt så gillar jag inte höjder så supermycket.
Gasten var jag nära på att dö i serriöst, min låtsaspappa va framför , jag gjorde blåmärken, buttade in honom i väggen, o ja red typ på hans rygg ;o
Haha, roligt var det iaf.
Det jag kommer ihåg att jag åkte var:
Balder,Kanonen,Flumeride,Höjdskräcken,Uppskjutet,Atmosfear,
Kållerado,Hanghaj,Jukebox,Uppswinget,Bergbanan,
Spinrock , "gasten" :)

Kanske åkte nån mer, kommer inte ihåg!
Dagen var super :D
Söndag blev det shopping, o jag visar vad jag köpte imorn ;)
Jaja , det var min helg.
SAKNAR <3
GOOGLEBILDER!
FRIDA.

Kommentarer
Postat av: stella

Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

Söt blogg!!

2011-09-07 @ 17:48:24
URL: http://tarelugnt.wordpress.com

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0