Hur långt vi än kommer , kommer det alltid vara längre kvar.

Heej!
börjar med och säga att jag älskar vädreeeeeeet!!


Idag vaknade jag upp hos hannah, klockan 8??!!
rekord för att va helg typ... ;)

Va även till Stadium och köpte ett par nya uteskor ! :)

Fick även en tröja av hannah förut , jättefin.
(kommer bilder på det under här)

Jaja , igår sov jag hos hannah , det behövdes - hade krånglat till sig lite så det va skönt och va hos henne , hon får mig bättre humör , tack bästis ♥

Har precis duschat efter en spring/promenad tur med syster!
Nu väntar jag på elin och linus - behöver prata med båda...

PuSS!

tröjan från hannah!

skorna (extremt sköna o springa i!)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0