BEST THING I NEVER HAD

hej!
Precis kommit hem från skolan och nu ska jag sätta mig framför tv ett tag.
Idag har jag inga planer förutom att jag ska ut och springa med Hannah ikväll/senare!
 
Skoldagen va helt okej iaf , fick lite mer information och sista timmarna kollade vi på film i aulan , gött!
Tänkte även fixa en header idag , men får se , måste fota då , fast ska bara ta nån enkel , bakifrån på mig eller något , haha vill inte visa ansiktet för kommer aldrig bli bra då.
Funderar på att sitta på longboarden , HAHA nä eller jo men finns många snygga bilder på weheartit på det.
Min kommer ju dock verkligen inte bli lika bra men får helt enkelt försöka , men som sagt får se hur det blir!
 
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0