NU TAGGAS DET

Hej alla!
Idag har jag  vart med Hannah på kvällen och vi bakade och pratade lite! :)
Senare tog vi en pw med syrran oxå.
När jag kom hem gjorde jag lite övningar för magen , benen osv! 
 
Just nu har jag precis kommit ur duschen och ska upp och städa lite till , sen packa och sova!
Hamnfesten imorgon , SKA BLI SÅÅÅ KUL!!!!
ska försöka uppdatera nån gång , men lovar inget , har med mig kameran oxå , så kommer massa bilder när jag kommer hem antar jag!
Men innan vi åker imorgon ska vi ut på en springtur sen blir det att göra i ordning sig och packa lite till!
 
Ha det så bra , så uppdaterar jag imorgon hur jag ser ut första dagen iaf , dom andra dagarna får ni bild på när jag har kommit hem :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0