SMÅLAND IGEN

Hej!
Precis kommit hem från underbara dagar i småland , va jättekul med bästa!
Men jaag hinner inte blogga , så det kommer massa med bilder o uppdateringar på fredag!
för då kommer jag hem , för åker nämligen till småland igen , fast med adrian , så kommer hanna och helena på onsdag!
 
Har världens beslutångest egentligen , men har inget annat för mig så det spelar ingen roll om jag åker med upp!
Ska träffa elin till helgen iaf , innan skolan börjar o hannah får jag hoppas , kanske kan ta en myskväll på fredag?
fårse helt enkelt!
 
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Småland är så mysigt! :)
Vars i småland var ni? :)

2012-08-15 @ 20:41:45
URL: http://ssarahpersson.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0