WE'RE BREAKING ALL THE RULES THAT WE KNOW

HEJ!
har blivit sjuk typ så har inte vart så bra uppdatering idag , min hals gör jätteont är förkyld och min mage gör svinont , måste tänka på hur jag andas för att det inte ska göra så ont , usch jobbigt helt enkelt.
 
Skulle ute och gå idag men blev inget så om jag mår bättre imorgon så ska vi ut o springa!
Ska till sjukhuset till morgonen så kommer inte till skolan på morgonen men senare , eller så som jag mår nu orkar jag inte , men det är nog bättre imorgon får jag hoppas!
Hatar att komma efter så jag vill verkligen inte missa lektionerna , haha , får väl be Hannah ta hem läxor eller något isf!
Men nu ska jag inte tänka så mycket utan det ordnar sig imorgon :)
 
Ska lägga mig snart tror jag , för mitt huvud spräng , så känns inte så bra att sitta vid datorn men va tvungen att göra ett inlägg!
 
Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Okej, vad bra då! Det gäller att gå vidare!

2012-08-27 @ 21:14:58
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0