• 15 FAKTA OM MIG OCH EN NYTAGEN BILD •

1. Jag älskar att va uppe sent och sova på morgonen , fast får ångest när jag sover allt för länge.
2. Jag vill att min "sjukdom" ska bli borta så jag slipper gå runt och ha ont och va rädd att något ska hända.
3. Jag hatar min kropp.
4. Jag har skilda föräldrar sen 5 år tbx.
5. Jag och min kusin Helena ska uppträda på min mammas bröllop , jag ska spela piano och hon sjunga.
6. Jag har lättare att prata med min moster än med min mamma.
7. Jag har 30 kr på mitt kort nu.
8. Jag saknar en person väldigt mycket nu , fast h*n har gjort mig jättelessen.
9. Jag har lätt för att på psykiskt dåligt.
10. Jag har opererat bort halsmandlarna.
11. Jag älskar musik.
12. Min farmor och farfar är döda , och jag hann aldrig träffa dom , men det skulle jag jättegärna vilja göra.
13. Jag hatar fjortisar som säger att dom inte är fjortisar , och tror att dom är nått.
14. Jag vill flytta utomlands.
15. Jag tyckte det va jobbigt och komma på 14 fakta.
haha orka inte redigera o skit!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0