DÅLIG UPDATE , USCH

börjar med och säga att jag inte har gjort mycket under veckan vad jag kommer ihåg , vart med Hannah och Elin typ , o vart i stan och vart sur för jag inte va på pip . höhö!
 
igår va adrian här , hannah kom in oxå , spela spel och kolla på film typ!
helena kom lite senare oxå , hon hade vart chaufför på ett kalas , så ah hon kom hem o berätta att hennes pappa hade bröte lårbenet eller nåt så det sluta med ambulans , och usch han skulle opereras och allt och det har inte bleve än , så hoppas det går bra med han!
 
adrian sov här och helena oxå!
så har varit med helena hela dagen , sen skulle jag ut o springa/powerwalka men det blev inget , så det får bli på tisdag med hannah :D
 
Elin fyller år idag oxå , grattis!
ooppps , nu kom jag på att jag måste fixa present åt henne , höhö..
 
imorgon ska jag på tjejkväll hos elin , med hannah o några av elins kompisar.
så jag och hannah åker väl dit tsm imorgon tror jag!
 
och på tisdag ska jag hämta ut biljetter för LARS WINNERBÄÄÄCK , hohoohoh :D
och HAMNFESTEN , :DD:D:D:D:D
 
ah har ingen bild eftersom datorn har pajat så har jag inga på datorn här!
lämnar in datorn på lagning när jag har laddat över alla bilder på en hårddisk! :)
 
 
hörs
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0