LET'S GO

Kom precis in från att har varit ute och pw i en halvtimme ungefär , rätt gött efteråt!
så nu ska jag göra lite övningar och sen hoppa i duschen , äta och sen ta bussen till stan med syrran!
 
Många har lagt upp träningsbilder nu , bland annat hannah , då kände jag mig lite peppad till att verkligen börja träna och få kroppen! vill bli SMAL , alltså jag kommer ju inte få drömkroppen , men vem har det ? Jag kan ju fortfarande få en mycket finare kropp än vad jag har nu , men då gäller det ju att verkligen sköta det..
Och att få pepp av kompisar , familj och släkt! - för en del kommer bara med negativa kommentarer , så då blir man inte alls peppad! 
Och man måste ju faktiskt tänka lite positivt , annars är det ju ingen ide , liksom man måste sätta mål!
Så nu ska jag börja med det , för sommaren 2013 , DÅ SKA JAG HA EN FIN KROPP!
Visst jag behöver MYCKET bättre kondition , men då ska man ju springa mycket mer , så det kommer jag väl oxå göra , men jag kommer gå ut och gå väldigt mycket nu , för det är det som är det bästa!
 
Onödigt långt kanske , men whatever!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0