NÄR DU HAR VUNNIT , KOM IHÅG MIG DÅ

Hej!
Igår va jag och Hannah hos elin med nathalie och stina på tjejkväll , elin har ju fyllt 15!
vi spela lite , åt mat och glass , lyssna på musik , sjöng singstar och pratade osv!
det va helt okej.
 
gav elin en "bowlingkväll" så det blir nog bra , hannah och jag o elin ska bowla nån gång oxå , och småland också så det blir bra! :D
 
ah , tänkte FÖRSÖKA komma igång med bloggen , genom och ha sånna där dagar , som en kompis hade för ett tag sen , fast gör nog om listan lite!
bara för att komma igång liksom.
dock har jag ju alla bilder på denna dator , som är skärmen är trasig på som sagt , så måste sitta med datorn vid tv:n och koppla in den... så ah det funkar oxå.. ;)
 
 
hörs , puss!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0