ORKAR INTE

haha , ja har verkligen inget att göra , så jag gör ett blogginlägg även fast jag sa att jag inte skulle göra det innan jag fixa designen!
 
igår va jag iaf med hannah typ hela dagen , fast på förmiddagen åkte jag,Helena, Adrian , Katrin, Mamma , Hannah och Hanna och bowla i sunne och va i hannas lägenhet!
och ja sen va jag o hannah hemma hos mig och jag badade i poolen oså!
haha hände lite pinsamma saker , usch fyfan!
 
Idag har jag verkligen inge gjort något , va ute och åt med syrran.
nu sitter jag vid datorn, och hanna kom hem med 2 av hennes kompisar och en jävla massa norrlänningar pappa och linda hade drage med sig hit , woho kul..
så nu kan jag inte bada som jag hade tänkt mig , och alla är typ stupfulla utan hanna och hennes kompis -.-
 
åhhh blir så sur!
jajaj hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0